Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Το Άξιον Εστί


ΕΝΑ το χελιδόνι * κι η Άνοιξη ακριβή
Για να γυρίσει ο ήλιος * θέλει δουλειά πολλή

Θέλει νεκροί χιλιάδες * να 'ναι στους Τροχούς
Θέλει κι οι ζωντανοί * να δίνουν το αίμα τους

Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έχτισες μέσα στα βουνά
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έκλεισες μες στη θάλασσα!

Πάρθηκεν από Μάγους * το σώμα του Μαγιού
Το 'χουνε θάψει σ' ένα * μνήμα του πέλαγου
Σ' ένα βαθύ πηγάδι * το 'χουνε κλειστό
Μύρισε το σκοτάδι * κι όλη η Άβυσσο

Θέ μου Πρωτομάστορα * μέσα στις πασχαλιές Και Συ
Θέ μου Πρωτομάστορα * μύρισες την Ανάσταση!

Σάλεψε σαν το σπέρμα * σε μήτρα σκοτεινή
Το φοβερό της μνήμης * έντομο μες στη γη
Κι όπως δαγκώνει αράχνη * δάγκωσε το φως
Έλαμψαν οι γιαλοί * κι όλο το πέλαγος.

Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έζωσες τις ακρογιαλιές
Θέ μου Πρωτομάστορα * στα βουνά με θεμέλιωσες!

10 σχόλια:

  1. Γιατί το λένε οι κομουνιστές ενώ μιλάει για θεό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λάθος εντύπωση έχεις φίλε μου. Αν θυμάμαι καλά στη μαρξιστική θεωρία η θρησκεία είναι το πρόβλημα, διότι τη θεωρεί "όπιο του λαού". Άλλο λοιπόν θρησκεία, άλλο εκκλησία, άλλο το θείο όν (θεός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ουσία της ανάρτησης είναι να σιγοτραγουδήσουμε το υπέροχο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι δεν έχω λάθος φίλε μου η υλιστική θεωρία λέει ότι το αποτέλεσμα που βλέπουμε τώρα είναι τυχαίο αποτέλεσμα του κάθε τι που επιβίωσε ή επεκράτησε.
    Δεν παραδέχονται ένα σοφό νου που να καθόρισε μια συγκεκριμένη σειρά των πραγμάτων.
    Δεν δέχονται την ύπαρξη ψυχής.
    Νομίζω δηλαδή, μην γίνομαι αγενής και με τον οικοδεσπότη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέμα του διαλεκτικού υλισμού το συζητάμε αν θές στην επόμενη ανάρτηση, που φροντίζω να είναι σχετική.Ευχαριστώ για τον προβληματισμό που έθεσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιγοτραγούδισες τελικά το σκοπό του υπέροχου ποιήματος ;

    Δες αν θές και την όμορφη ανάρτηση ενός φίλου καθηγητή -συγραφέα, που αφορά όλους μας:

    http://nostou-algos.blogspot.com/2009/06/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς δεν μπορώ να το καταλάβω ή να το ευχαριστηθώ γιατί μεγαλώσα στην Καισαριανή που η προπαγάνδα του ΚΚΕ και γενικότερα της αριστεράς ήταν παντού γύρω μου και μετά ήμουν και ΠΑΣΟΚ και μετα αισθάνθηκα τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ και μπούχτησα τόσο πολύ και ότι μου θυμίζει όλα αυτά μου ανακατεύουν το στομάχι, συγνώμη.
    Το έχω ακούσει τόσες φορές μάλλον σε λάθος στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν χρειάζεται να ζητήσεις συγνώμη φίλε μου το θέμα είναι να βγούμε από το κελί μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το τραγούδι είναι πολύ καλό, αλλά η σύνδεση του με την Αριστερά το κάνει διαφορετικό στα αυτία του γνήσιου πατριώτη Έλληνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε Διαιτητή, μόλις κατέταξες τους Έλληνες σε τρεις κατηγορίες: στους γνήσιους, στους πατριώτες και στους γνήσιους πατριώτες.

    Κατ εμέ δεν ανήκουμε σε κάποιου είδους κατηγορία, απλά μπορούμε να έχουμε διαφορετικές απόψεις ακόμα και απόλυτα αντίθετες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή